Xiaomi Mi 11 Pro Price and Specification in india

 


 


LAUNCH 

Announced : 2020,

Status : Coming soon in January

BODY 

Dimensions : ----

Weight : ---

SIM : Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)

DISPLAY 

Type : Fluid AMOLED

Size : -- inches

Resolution : 1080 x 2400 pixels

Protection : Corning Gorilla Glass 5

Always-on display

PLATFORM 

OS : Android 11, OxygenOS 11.0.4

Chipset : --

CPU : ---

GPU : --

MEMORY 

Card slot : Yes

Internal : --

MAIN CAMERA 

Triple : 108 MP

-- MP

-- MP

--- MP

SELFIE CAMERA

Single : ---

SOUND

Loudspeaker : Yes,

3.5mm jack : No

COMMS WLAN : Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct, DLNA, hotspot

Bluetooth : 5.1

GPS : Yes,

NFC : Yes

Radio No

USB : Type-C 

FEATURES

Sensors (under display, optical), accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer (market dependant)

BATTERY 

Type : Li-Po 4000 mAh, non-removable

Charging : Fast charging 125W,

Colors 

--


Tags : 

Xiaomi Mi 11 Pro, xiaomi mi 11 pro price, Xiaomi Mi 11 pro Specification, Xiaomi Mi 11 pro price in India, Xiaomi Mi 11 pro price in Pakistan,mi 11 pro camera, mi 11 pro featurs, mi 11 pro picture, mi 11 pro price in Pakistan, mi 11 pro memory.



Tags :

Xiaomi Mi 11 pro , Xiaomi Mi 11 pro price, Xiaomi Mi 11 pro Specification, mi 11 reviews, Xiaomi mi 11 pro Price in india, xiaomi mi 11 pro price in Pakistan, Xiaomi Mi 11 pro video review, Xiaomi Mi 11 pro picture.

Post a Comment

0 Comments